pluggsöndag & bästavän

duschat, smsat, ätit & pluggat. det är vad jag har gjort än. shit vad mycke jag har o plugga alltså ! :o bara för att vi hade 3 timmars läxläsning på manilla .. och tror ni jag hann med alla läxor jag hade ? - nej knappast. menmen, nu är jag klar med spanskan, svenskan & matten. har kvar engelska, no & so. och eftersom jag inte har min sobok hemma och vi ska ha prov imorgon är det ju super att jennifer kommer hem snart så vi kan plugga tillsammans :) har inte träffat henne på fleraflera dagar <3

menmen. imorgon efter skolan sitter jag väll vid skrivbordet igen eftersom jag ligger särkert efter i massa annat.
nu håller en tjej på o fixar min header, så den kommer senare ;) puss

bilden tagen igår.


Kommentarer
Andrine

Tack för frågaaan(: <3

2008-09-21 @ 14:36:58
URL: http://aaas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0