seg skoldag

har suttit här i en kvart.. bara 45 minuter kvar av min datortid, hehe. ska nog gå o plugga snart (suck!)
men skoldagen somvanlig haha.. först läsning, engelska, matte, haha jag&jennifer är verkligen duktiga på matte - naaat!, sen hade vi so & lunch - äcklig fisk till lunch. blev mest majs för min del, hihi. sen svenska & sen mentortid. slutade kl 3 & gick hem med mikaela. eftersom jennifer hade gått innan för hon hade ont i magen stackarn<3
har käkat mandarin & banan. och till middag ska jag äta makaroner & köttbullar :) mums! fast e inte så hungrig nu o de blir typ middag snart eftersom sen ska nog pappa åka iväg o träna. menmen.

nu ska jag kolla på tv och försöka plugga. dagens outfit kommer väll kanske senare.
pusshej


Kommentarer
Anonym

hihi, idag är de idol, har du någon favvis?

2008-09-30 @ 17:00:14
URL: http://juuuliaao.blogg.se/
tirran

mandarin har mkt c vitaminer! :P

2008-09-30 @ 20:48:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0