shopping på siba.

ska försöka skriva ett ganska kort och snabbt inlägg innan jag går till sängs.

idag, runt halv 5 gick jag iväg och mötte mikaela och jennifer. vi skulle iväg och träffa christoffer, men så skulle han träffa en annan. haha typiskt! men vi stack ändå till handen c utan pengar. eller mickan hade 60;- . vi gick runt lite här o där. sen gick vi in på siba och köpte oss middag haha. det blev hönökaka (det är bröd för er som inte visste). hihi vi lekte också lite. typ sprang runt lite här o där, haha. kul kväll! :D sen tog vi tåget hem med våra bröd bitar & träffade carro på 35bussen :)

hemma var det bara att sätta sig vid skrivbordet o börja plugga. en halvtimme senare kom mamma hem o hjälpte mig. hon är iallafall solärare som tur är. fast, detdär att jag är sämst på so och hänger inte med på lektionerna är någonting som går i släkten. så jag är inte ensam, hihi. försökte också plugga på no;n .. går inte dirket super dåmen..
+ vi har skolfoto & engelskaprov på fredag! hur ska jag hinna med allt?

men en sak har jag bestämt. jag har ett straff. högst 1 timme får jag sitta vid datorn nu hela denhär veckan + nästa vecka. det är för det gått piss på alla prov vi har haft. iih, vi får se hur mitt straff funkar. haha

men nu ska jag gå till sängs och läsa nya frida tidningen som jag fick idag.
jusste. jag hann läsa ut dendär boken som jag skulle igårkväll. gick o la mig kl 10 & låg där i 1 ½ timme med aströtta ögon. jag såg suddigt , jäspade hela tiden & smsade lite då&då.. menmen, idag kunde jag stolt lämna in den iallafall :D


Kommentarer
Tessi

jo de gör vi

sov gott sötnos

2008-09-29 @ 21:48:02
URL: http://tessiilie.blogg.se/
Carro

de va nice att träffa er igen :)

de va ju inte igår precis <33

2008-09-29 @ 23:19:03
Louice

tack så mkt :D

hörs i morgon? (A)

2008-09-30 @ 14:38:41
URL: http://louicekarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0