sjuk dag fyra

tjatja.
ja då blev man hemma igen! gick upp imorsse halv 7, kände mig frisk&trött. satt o plattade underhåret tills mamma kom in, jag kände mig inte dirket frisk så mamma sa "ska du inte stanna hemma trots allt? så du blir frisk någongång" så ja, jag la mig igen i sängen, fast efter 10minuter gick jag upp till tven o kollade på vakna med the voice.

nu har jag ont i huvet, har käkat frukost & är tröttis.
ikväll ska jag på balett. iih, är nervös. tänk om jag är minst&dåligast? hihi, vi får se hur det går.. :)
nu ska jag nog till rummet o hitta på nåt .. något förslag på vad jag kan rita? (a) sen ska jag nog också fota lite.. haha ovanligt va ;D

pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0