Stan idag ...

... med lillalilla jennifer! :)


eller ja, först var det tungelstadagen kl 10. säger bara att jag sminkade mig otroligt snabbt imorsse, bara 20minuter! shit, typ rekord för min del? jo jag tror det.. aja, :D det var tråktråk på tungelstadagen. träffade fille & hannah en stund, men jag&jennifer stack efter en timme typ. hehe, vi dissa evelyn :) aja, vi tog bussen till stan. nivet, vi e sådär duktiga när det gäller tåg&sånt ...nat.

gick först till donken .. somvanligt. haha. men första gången jennifer inte sa på tåget "jag är hungrig" , utan nu var det min tur att säga det först :) aja, blev milkshake & cheesburgare , somvanligt. ja nu vet ni det, om jag är hungrig & ni vill göra mig glad , milkshake & cheesburgare :) vi gick vidare i regnet till lite olika affärer. jennifer var.. JÄTTErik .. haha, medans där gick jag med några hundralappar.. haha! menmen, köpte ett svart linne, vit tröja, blå t-shirt, gul t-shirt, ett par trosor & mascara.

jusste !! shit, alltså.. när vi var på cubus & jennifer skulle shoppa nåt, så stog jag o kollade på smycken, sen när jag gick till henne igen så ser jag en hög med vita tröjor med blixtlås .. jag går såklart dit med snabba steg & det är sån tröja som jag längelänge velat ha !!!! kollar jätteglad på stolekarna, men det fanns bara L & XL .. hm, det blev inte en sån då .. men nu vet jag vart dom finns iallafall ! :D så mamma ska hjälpa mig o leta nu på olika cubusställen på herravdelningen :) gladglad.

innan vi åkte hem blev det donken igen.. haha svullon vi är :) menmen, blev samma sak för mig igen, haha ;D sen rörde vi oss mot tåget & hem.. det var mitt fel, om jag hade busskort skulle vi inte missa tåget.. menmen sånt händer, vi fick iallafall se ett par söta killar så, :D ska inte gråta över saken :)

hemma blev man kallad ufo .. det första dom säger till mig .. för jag hade lagt det blöta paraplyet i mitt rum .. hm, inte snällt. aja, dom gillade kläderna jag köppt iallafall ;D (bilder kommer ikväll)
nu ska jag ta kort på dom & svara på alla era 23 kommentarer (!!!) haha shit.. menmen, skriver mer ikväll :) pusshej.

haft en bra lördag?:D


Kommentarer
© K A T T A

Äsch, det var nog bara "en-dags-sjuka" mår hur prima som helst idag, och håller på att göra vid mig för att sticka ut :)

2008-09-06 @ 18:49:08
URL: http://fakkors.blogg.se/
Just Picture It ?!

svar: jajjemen, hittade massor! ska lägga in bilder på det nu hade jag tänkt :)

vad ska du göra ikvälldå? :)

puss&kram!

2008-09-06 @ 18:54:19
URL: http://justpictureit.blogg.se/
rebecca <3

sv: du kommer nu att bli länkad i min blogg! diggar din <3<3<3

Ha en najs kväll!

Kram

2008-09-06 @ 19:51:35
URL: http://rebeccasspegel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0