14 April. Skola igen då.

Tillbaka !
Eller, jag bloggade igår om jag minns rätt?

Iallafall, idag hade vi halv studiedag - wihiwoho. Slutade 12 för att vara exakt;) 
Och efter det ville jag ha pizza, så mor satte in lite pengar och jag, Evelyn & Mikaela käkade inne i vh, och innan det var jag & E o träffade Simon.
Sen åkte vi vidare till Handen centrum och M köppte ursöta tygskor, i like.
And after det var vi här i bondestället(?) he he he. Träffade även Anton & Emil.
Eller nej.. haha. Vi åkte hem till Evelyn och kollade på "Säg att du älskar mig" Och den är fortfarande lika sorglig.. Erik alltså, söting! Men efter det träffade vi A&E, då jag gick hem och åt.
Sedan träffade jag min syster, som jag även träffade på tåget till centrum. Och följde med henne hem & gick ut igen med dom jag var med innan.
Kom hem nu runt 9 och smsat med mamma som sitter några meter ifrån mig, hihi.
Nu; tv.

Har ni haft en bra dag? eller kanske haft Hel studiedag som vissa andra skolor..?


Kommentarer
Ville

sv: Jodå min dag har vart bra :) din med?

2009-04-14 @ 21:46:47
URL: http://viktoriversen.blogg.se/
Liene

sv haha, tycker inte det är så farligt, har svimmat själv. Men bara så man inte gör illa sig:)



skönt med halv studiedag!



2009-04-15 @ 09:29:32
URL: http://lienes.blogg.se/
Sara

det är bara bra här med ;)

2009-04-15 @ 15:19:31
URL: http://sarra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0