5 April. Vi Glömmer Det I En Kartong, Och Öppnar När Vi Vågar

Sådär. Nu har jag fixat designen lite till, men inte helt nöjd fortfarande. Jaja, byter igen när jag orkar, hehe.
Jag har spenderat kvällen framför allt kul, GG, Wipeout, Sanningens ögonblick. Och känner mig helt ensam och glasssugen. Mor&Far sover, och ingen kommer hem ikväll så funderar på att också gå och lägga mig.

Men någon som kanske kan ladda ner denhär låten till mig som jag kan somna till? (a)

Lene Marlin - Enough


Nu sitter jag och smsar med A och vi träffas särkert imorgonkväll.
Jusste, Imorgon ska jag också köpa nytt smink, eller bara den foundationpudret jag pratade om för någon dag sen från Isadora. Vi hoppas att den är bra.
Dagen är snart slut så Godnatt med er ;*


Kommentarer
frida

nej! så tycker jag inte dom ska öra :p och de tär alltid för dom bra programmen också! ;) typsikt...





jaa min söndag har varit jätte bra :) själv? ;D

2009-04-05 @ 23:18:53
URL: http://fws.blogg.se/
Sara

skön låt :)

2009-04-08 @ 12:35:52
URL: http://sariiiih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0