9 April. SkojSkojDubbelSkoj

Tjo.. Eller godmorgon kanske man kan säga?
Halv 10 och klockan känns som 2.. Kanske 3. Jaja.
Igår träffade jag Mikaela och vi gick runt i handen och kollade efter lite skoj, och efter det åkte vi o mötte Jerry i huddinge, eller ja, huddinge tror jag att det var. I en skog säger väl allt? Och jag kan säga er att det inte var en liten bit vi skulle gå på stigen.. Nepp, vi gick kanske i 30minuter(?) och var helt slut, och det var bara mindre än halva vägen (...) Så J och hans granne åkte o mötte oss med bilen, då vi kollade på tv hos han tills Vincent kom, en hund, då vi åkte till Tungelsta igen där vi mötte bla Anton Viktor Ante Felicia Marcus. Och senare några andra. Kom hem runt, 11-12 någonting sånt.


Men, idag ska jag iallafall träffa Jenniferrrr ;D Hoppas bara att hon hör av sig snart hehe, sömntuta. Menmen, vi får se vad som händer i det trista blöta gråa vädret. Puss


Kommentarer
Carro

svar:usch vad tråkigt :( ja, kladdkaka är mums :D

2009-04-09 @ 10:17:18
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0