Bloggandet försvinner mer&mer. Vet inte vad jag ska skriva.

Vecka 17:
Måndag; skola. vh med sis. ut.
Tisdag;
skulle igentligen; skola. handen c. hemma.
Onsadg; skola. ut?
Torsdag; skola. valborg.
Fredag; umgås
Lördag; umgås
Söndag; umgås


Så det blir mest bara slapp vecka. Har inte orkat mycket på ett tag nu, darför är jag hemma idag, och gick ifrån skolan igår. Jaja, nu ska jag försöka sova igen trots mina 13timmar denna natt. Eller kanske skriva lite mer. Bilder kommer senare iallafall på något, det märker vi. Ha en bra vecka, puss.
Jag stänger av mobilen.


Kommentarer
michaela

ja:D hoppas jag också!:D

2009-04-28 @ 14:21:27
URL: http://michaelagustavsson.blogg.se/
Isa

Sugen på gratis presentkort men trött på höga poänggränser och svårt att värva folk? Då ska du skynda dig in på http://www.gratis5.se/user/register/megasus87 som är en HELT NY sida där det är jättelätt att samla poäng!

Efter två timmar har jag redan fått 300 i presentkort, och mer kommer det att bli! ;) Registrera dig via min länk och få 25 gratispoäng som du ej får om du inte går via en värvningslänk.

2009-04-28 @ 14:47:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0