Flätan I Håret Som Flyger Bland Fåglarna


Ja ni ser väl att jag har gjort om hela bloggen, all färg, headern och allt detdär. Fast är inte ett dugg nöjd. Det är inte jag som förställer bloggen, bloggen föreställer inte mig. Men orkar inte heller göra om den idag, nu, kanske ikväll eftersom då är det bara jag hemma. Och mamma och pappa. Men funderar också på att gå ut. Gå ut bara för att. Men jag orkar inte träffa alla. Och snyggt när man går där i slappkläder, osminkad och allämt ofixad. Vädret ser iallafall sommrigt ut. Och på tal om promenad så var jag ute för några timmar sen, usch vad ont i benen jag får! Och det får mig att vilja gå tillbaka vägen hem och skita i promenaden., Eller så fortsätter jag och går och kommer hem och inte kan röra mig, det som jag gjorde idag. Och jag har fortfarande ont, jäkligt ont.

Jag vill grilla. Tälta. Allt detdär som jag och R pratade om igår. Sommarlovet. Så mycket har förändrats, att hela sommarlovet kommer bli annorlunda, på alla sätt. Som E sa "Om det är något år som kommer bli det som vi har förändrats mest på, är det 2009".


Kommentarer
andrine

mysig design!:)

2009-04-05 @ 18:07:47
URL: http://bbecauseyoureworthit.blogg.se/
Liene

jag tror att många har förändrat eller jag menar kommer förändras den här sommaren:)

tälta och grilla lät bra.



Designen är fin, men jag kände verkligen inte igen först. Du kanske kan ha mindre rosa då blir det mer du?

2009-04-05 @ 19:18:20
URL: http://lienes.blogg.se/
Sandra

fint

2009-04-08 @ 21:28:26
URL: http://snuttaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0