25 April. Nu jäklar, Nu blir det träning framöver. - I hope ...

Shit, dubbelshit, åh, shit. Det finns inte ord hur jobbigt det var! 2 mil på 1 ½ timme. Shit. Pappa gick två gånger tillsammans med mig pågrund av alla stenar, och jag gick 2 gånger för jag inte orkade upp för backarna. Såhär cirka sista halvtimmen kom de långa uppförsbackarna, när man är mer än slut, så ska de komma, och första orkade jag inte, och efter det kom det en till! Jag fick panik. "Orkar inte. Tänker gå hem. Kommer dö. Kommer aldrig göra om dethär igen" åkte runt i mitt huvud. Men sedan efter de låna uppförsbackarna, nedförsbackarna, åkt vilse, åkt på alla stenar, och gått så var det att höra människor det enda jag ville, och så kom de, men då var det "äventyrsbana" eller vad det nu hette , men efter det kom de små barnen med badkläderna och en bit därefter var vi framme!
Piggelin och bilfärden hem samt smsa och ringa alla som hade ringt.

Hemma blev det dusch och middag. Sedan möta upp knäppisarna Evelyn, Victoria, Simon, Jerry&Jonny. Och sedan träffade vi Anton, Viktor&Marcus. Hemma runt kvart över 9 eftersom jag var sjukt uttråkad, och skulle annars bara förstöra hela kvällen för de andra.

Jag är helt j'vla slut. Min rumpa gör så ont att jag inte kan gå, inte kan sitta, inte kan göra någonting. Och värre kommer det bli imorgon. puss


Kommentarer
Anonym

uschusch men starkt av dig att klara det!:)

2009-04-25 @ 23:16:36
URL: http://sariiiih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0