11 Augusti.

Jag har min älskade kladdkaka i ugnen nu. Wiho, fast har blivit mätt på smeten som vart frukosten. Vill ut, vill sola. Men så mycket sol är det inte alls. Blåsigt och sol, blä. Jag vill bli brun! ;-)
Men iallafall. Natten var jobbig med att alla skickade sms hela tiden och frågade om jag sov. Och när jag inte svarade skickade de bara mer. Haha. Men idag ska jag iallafall till ung 08. Får hoppas att det blir lite roligt sådär. Men somvanligt är jag fattig. Och det hjälper inte med att mina två syskon fyller år imorgon och iövermorgon, och att mamma flyttar och slösar pengar på flyttbilen. Wellwell,
jag måste kolla till kladdkakan nu! Pussar


Kommentarer
Tobias - Mitt liv genom en kameralins

Nu finns DEL 2 av min NEW YORK RESA uppe på bloggen! Följ min New York Resa då vi trodde vi skulle bli mördade under taxiresan från flygplatsen och sedan får veta att vi inte har någonstans att bo! :D

Eftersom inläggen hade blivit så långa så har jag delat upp dem i 4 delar. Just nu finns del 1 & 2 uppe på bloggen! :D

Gå gärna in och läs! :D

2009-08-11 @ 15:35:58
URL: http://perspektiw.blogg.se/
LIENE

Jag vill också sola, typiskt att det fina vädret varade i bara 2 ynka dagar.



sv: ja prova gärna, jättegott.

2009-08-11 @ 23:47:38
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0