12 Augusti.

Idag fyller min kära syster år. 19år. Hon som inte ville det, vart det ändå. Jag har redan varit inne hos henne och gett kaffelatte och en balong. Inga presenter än får hon av mig, utan de får hon när mitt barnbidrag kommer, hö-hö. Och blommorna hon skulle få imorsse av någon okänd person har inte kommit eftersom ingen antagligen öppnade dörren när det plingade på.
  Iallafall har mamma börjat jobba nu också. Så nu får jag ingen långdag med henne alls innan hon flyttar. Utan bara kvällar och den dagen hon får åka stora flyttbilen fram och tillbaka till Örebro. Blä :(.

Jaja. Igår var det ung 08 också. Rätt tråkigt och jag trallade hemmåt vid tio tiden tillsammans med Frida, Felicia och Emelie. Och senare pratade jag med M i telefon vid ett tiden och hon var tvungen att åka hem till pojkvännen istället för hem eftersom tågen slutat gått. Så jag får se om hon har tid med mig idag, annars får jag hoppas på att K inte har någonting planerat så vi två som är så fattiga kanske kan hitta på någonting tillsammans under hennes födelsedag i regnet, som förmodligen kommer komma närsomhelst.



Kommentarer
LIENE

sv: fast man skulle inte behöva vara hungrig:) då är väl sömn ett bra val. men jag kan inte motstå mat, doften, känslan, hehe.



Man kan säkert komma på nåt kul utan mycket pengar också:)

2009-08-12 @ 16:37:39
URL: http://lienes.blogg.se/
J

hihi :)

ah, okejj, vi får åka dit tsm, i miss you!

haha nej du är inte världens positivaste människa x)<33

2009-08-12 @ 19:47:32
URL: http://jjennufers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0