13 Augusti. Rebeccas födelsedag.

Jag funderar på att ta moppen och åka till konsum. Vi har ingen mjölk. Alltså inget kaffe och jag är urtrött eftersom det var telefonen som väckte mig imorsse med ett högt ringande och sen slutade batterierna funka enligt min syster så det gick varken att svara eller lägga på.
  Men iallafall, vad ska jag ha på mig idag? Ska inte göra något speciellt vad jag vet. Solen skiner lite halvt och det är varmt. Tydligen ska det bli regn ikväll med 21 grader. Nå, vad ska jag ha på mig? Ingen idé alls!

Grattis min andra syster Rebecca som fyller 17 idag! Hipp hipp hurra!


Kommentarer
♥ novembersara - det lilla extra.

Fin blogg, ska vi följa varandra via bloglovin?

2009-08-13 @ 12:08:49
URL: http://novembersara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0