20 Augusti. Ove<3

Igår fick vi telefonsamtal om att polisen var påväg till vh för att kolla alla trimmade moppar, vilket då fick alla panik och åkte dirket åt ett håll, och jag till ett annat för att åka vilse påväg hem till Tony där Ove(moppen) blev fixad och låter nu tyst som en mus istället för blubbblubbbröööööömmm. Nästan så att man saknar det, haha.
Menmen, jag åkte hem runt sju tiden imorsse i det iskalla vädret och så blev det filt med massa kläder och elementet på 24 grader med händerna där på för att kunna somna om.
Och nu ska jag käka voffla till frukost för att sedan få upp min syster ur sängen för att få pengar så jag kan åka och köpa mjölk. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0