26 Augusti. Skolan

Varit hos Elsa en mysig helg, och nu har skolan börjat. Andra skoldagen och jag försov mig och kom osminkad och nyvaken dirket från regnet från moppen till skolan runt nio. Dagen rullade på och jag var både glad, sur, arg och trött. Vädret gjorde mig inte gladare. Menmen, hemma nu och haft magont sen igårkväll tills nu i sträck. Ajaj. Plopp får göra susen och imorgon får jag äntligen kaffe på morgonen som vi nu köpt nytt, äntligen! Dock slutar vi 15.05 som gör det hela lite mer tråkigare och med få korta raster. Plus mitt smink är slut och mina pengar försvann på en sekund på nåt som jag inte ens vet på vad. Hejdå.



Jag & Teodor i Gävle när jag kom på besök.


Kommentarer
victoria (:

haha så är det för mig med ! asså atta lla pengar är slut sen vet man inte ens vad man har köpt :) men hallå tycker du 15:05 är sent :s ? vi slutar fyra(!!) två dagar i veckan .. :(

2009-08-28 @ 17:35:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0