Innan läggdags

Hemma halv 1 idag. Kall åktur med moppen säger jag bara och det förvånar mig inte om jag är förkyld imorgon precis som M har blivit. Wellwell, innan jag går och lägger mig ;

FAKTA

Smeknamn:
Kakan, Alkarin, Karin kåt och våt
Födelsedag: 17 feb
Bor: Sthlm, haninge
Arbete: pluggar

FAVORIT...

Färg:
Rosa, svart, vit, grå, allt
Plats: I solen
Drog: Mobilen
Fordon: Moped
Film: Ingen jag kommer på just nu.
Djur: Katt&hund.
Affär: Hm, h&m, ginatricot, bikbok, och de med skor
Serie: the hills
Café: Ingen aning
Skor: sköna

BRUKAR DU...

Titta på dig själv i spegeln:
Hehe yes
Gnälla: Händer :p
Skrika: Jodå, när jag är aggresiv av mig. Eller superglad
Sova: Jodå
Drömma mardrömmar: ja.
Försöka vara annorlunda: Hänt
Klä dig i svart: Ja
Hata folk: Hehe
Lita på folk: nej.

NÄR...

Åt du senast:
fyra timmar sen ca kanske
Läste du en bok senast: Länge sen
Var du på konsert senast: Förra året?
Köpte du något senast: Idag
Kysste du någon senast: Minns inte, T iaf
Svor du senast: Hehe när jag var ute särkert
Sjöng du senast: Någon timme sen
Klagade du senast: Någon timme sen
Är det sommar: Nu

VEM...

Saknar du:
Det nämner vi inte.
Rörde dig sist: Mikaela
Kysste dig sist: Tony
Gjorde dig riktigt glad senast: Mikaela
Fick du sms från senast: Ante

HAR DU...

För många vänner:
Man får aldrig för många.
Tvångstankar: Händer
Någon annan psykisk sjukdom: Näe?
Färgat håret: Jo. ska jag färga det igen?
Brutit några ben:
Några piercings: öron, navel, läpp
Egen dator: nej
Gjort bort dig rejält: Ja
Bra självförtroende: nej
Kysst någon: Ja.
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja tror det
Varit kär: Ja.
Blivit kär i någon på nätet: Eh.. Nä
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: Nej

HUR....

Går du:
som en människa
Fördriver du tiden: har kul
Mycket pengar har du: 100 typ.. haha fattig
Tjänar du pengar: tjänar inte.
Ofta diskar du: när jag får lust
Ofta städar du: tre gånger i veckan typ :p blir stökigt lika snabbt
Ofta träffar du din familj: varje dag oftast
Mycket äter du: Lagom.


ÄR DU..

Förstående:
Ja
Osäker: ibland.
Blyg: ibland
Smart: Händer
Sentimental: va?
Pratglad: På glatt humör.



Kommentarer
nadja

ja godis är gott ! :D

2009-08-09 @ 11:14:21
URL: http://nadjaflinks.blogg.se/
Michelle [My life, my story, my words]

svar; okeej vad kul :D Jag tog eukortet förra hösten men jag har tyvärr tröttnat på moppe för min del ^^ Nu är det övningsköra som gäller istället ^^

2009-08-09 @ 13:36:41
URL: http://miiichellejohansson.blogg.se/
LIENE

sv: hehe tack:) tycker också om färgen på de bilderna.



Kul lista! kanske ska ockås ta och göra en sån nån gång.

2009-08-09 @ 21:12:50
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0