1 December. Information

Ingen lust för blogg längre, igen. Men iallafall så slutade helgen mysigt men med lite kaos här&där. Wellwell, igår tråkig skoldag och idag ännuen, på idrotten övade vi på lucian, och på musiken sjöng Evelyn Collide och jag spelade gitarr. VG+ på oss båda? Hon fick det, men jag vet jag inte än eftersom han skulle egentligen inte sätta betyg på den låten på mig. Men skitsamma! Haha, stannade kvar en stund efter skolan och planerade hur komplimentet skulle se ut, såklart kommer jag på det bästa ;-)
..Och sedan fortsatte jag sitta ute i kylan och spela gitarr. :D
Kvällen rullade på med utgång vid 16 och sedan vh, och såklart gården, hö-hö.

Imorgon skulle vi på bio med klassen, men nej, såklart ska läraren vara sjuk så det blir nästa vecka. Suck, jag som hatar onsdagar..
Menmen, helgen kommer!



Kommentarer
LIENE

sv: okej grymt bra låt men hallå, var det du som sjöng den i inlägge nere?

2009-12-04 @ 22:43:59
URL: http://lienes.blogg.se/
LIENE

sv: hehe okej:P



Kram på dig!

2009-12-06 @ 10:02:08
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0