26,27 December.

I lördags var jag uttråkad när jag kom hem som jag sa, och ringde då min Natta och åkte till handen med henne, Andre, Marcus & Anton runt 21. Dom åt och sedan gick vi hem till N's syster och chillade. Då var vi ett par stycken men Max, Sebbe, N & jag skulle sova över och vi la oss runt 04 i sängarna men gick upp då och då för ingen ville somna (förutom natta, men som inte fick, hihi). Natten och morgonen rullade vidare och vi drog till donken med 07.55 bussen och käka frukost (latte, pannkaka, toast) och sedan var vi i handen c i 2timmar tills butikerna skulle öppna då jag köpte nytt navelsmycke & foundation medans N köpte hårfärg.
Vi var kvar en stund och sedan hem till N's syster igen, sov från 15-16, och efter det hem till mig, och efter det till N, och sedan gick vi o käkade pommes och väntade på ett par som skulle åka till stan så vi följde med.
Hemfärden blev runt 22-23 och nu har jag iallafall fått min sömn (:

Idag har jag nog inga planer, kanske pierca mig?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0