Följa med mig och shoppa?

Idag har vi bara degar här hemma hos mamma. Nu sitter syster i fotöljen med hennes nya dator och jag i soffan med mammas mini. På tven har vi tråkiga Narnia och mor ligger o sover inför den långa dagen imorgon med 4 timmars tur till först Gävle och leta tvättmaskin och sedan till Elsa&Teddan. Efter det skjutsar hon oss till Sthlm och sedan ska hon själv åka hem också i två timmar.

Men shopping blir det på Söndag för min del :
underkläder
foundation
puder
parfym
navelsmycke
och sedan får vi se. ;-)

Nu ska jag hämta vatten och kolla vidare på filmen. Hörs i sthlm sen, någon som vill följa med mig och shoppa?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0