Jag. Är. Sur. Och. Grinig.

!!!

Magsjukan kände jag komma när jag var hemma och har nu inte käkat någonting från den dumma bullen och kaffet från pressbyrån påvägen hem från min kära mamma. Det har nu gått över som tur är, för jag tänker INTE vara magsjuk på denna nyårsafton igen !..
Jag är istället på grinigt humör och nyss försvann msn från mig, och spelet går inge bra, och jag hatar snö.

Men iallafall! Jag fick pengar från pappa. Gud vad jag ska köpa en massa ... (:

Nu ska jag nog ringa någon, vem det blir återstår och ser .. Någon som klarar av att jag är surig iallafall, och någon som kan lätt få mig på glatt humör.. Riiiing.



Kommentarer
natta

hoppas att du hade en jätte mysig julafton :D

2009-12-27 @ 16:58:26
URL: http://natalies.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0