1 Februari. 16 dagar

Under dagen har jag gjort allting, men ändå ingenting. Alltså glömt att plugga. Men det får jag försöka hinna med imorgon efter skolan. Och i skolan. Har iallafall ritat, och duschat, och innan läggdags ska jag skriva ner allt jag behöver shoppa.
Hihi, jag och mamma har pratat om piercing, hihihi jag hoppas!
Menmen, hinner inte skriva just nu. Beck på tv somsagt. Fast jag har sett filmen tuuusen gånger, aja. Måste vila magen också efter en stor portion marängswish :D he he.
Vi hörs imorgon. Puss, ha en bra kväll.

i need money, vet ni några bra sett som man kan tjäna på förutom att jobba?


Kommentarer
Liene

sv: läste senare på en annans blogg att hon också hade fått svullna läppar, det kanske är nåt slags virus:S

2009-02-02 @ 16:29:42
URL: http://lienes.blogg.se/
Liene

haha, låter att du hade det kul med innebandyd och dom andra med:D

jag längtar också till praktiken, vill slipap skolan och sen aldirg komma tillbaks, bara det gick.



glömer alltid att plugga härXD

2009-02-02 @ 18:26:22
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0