16 Februari. ca 32 timmar kvar

Sjuk. Eller Hej borde man kanske säga? Ja, sjuk är jag idag. Dagen innan födelsedagen. Typiskt. Men ingen feber vad jag vet iallafall, tur det. Försov mig ändå imorsse, vaknade halv 9, och skulle börja praon kl 9. Men halsen brände och huvet dunkade, så låg i sängen i en timme o gick sedan upp o kollade på Top Model / Miami Ink och sedan till sängen igen, och sedan upp o åt en kärleksmums som jag&syster bakade igår + en macka och sedan till sängen o nu upp igen.. Hehe ja ni kanske märker att jag inte kan bestämma mig.

Men usch vad det snöar idag! Och jag säger att det inte är små flingor, utan STORA! :( suck.. Vill ha sol på min födelsedag. Jaja, vi får hoppas på det bästa.
Nu fick jag ont i magen...


Kommentarer
Liene

men så nice med kärleksmums:D

fy på snön! hoppas den försvinner genast.

2009-02-16 @ 13:50:26
URL: http://lienes.blogg.se/
Ulrika

jag vill ha vår nu! ^^



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0