2 Februari. Innebandy

Innebandy på idrotten. Det är verkligen inget att leka med när det gäller vår klass. Och då pratar jag inte om dom galna killarna, Utan oss tjejer. Haha. Jag, Moa, Bonnie, Evelyn mot Hannah, Therese, Silje, Mikaela. Dom vann. Men skitsamma, galet var det iallafall. Bollen ville ju inte in i målet så jag skrek som sjutton. Och ni kan ju gissa hur jag blev när jag sköt in bollen i mål? Haha shit, jag fick ont i halsen..
Nu har jag druckigt en stor smoothie med syster och ska ringa sjuklingen Jennifer nu och sen hoppa in i duschen. Ikväll ska jag plugga till so provet som kommer på Onsdag. Fast det kommer inte hjälpa med plugg, jag kan ändå ingenting. Är helt ointresserad. Jaja, ska väl också försöka plugga lite tills matteprovet som kommer imorgon.
Åh vad jag längtar till praktiken, Slippa skolan. Fy vad skönt!
Hoppas ni har haft en bra dag, nu ska jag ringa J. Puss o kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0