22 Februari. Lite information.

Sådärja, nu har pappa fixat den nya datorn. Fast inga bilder, och ingen musik finns. Panik. Aja, jag hoppas på allt att det lyckas flyttas över imorgon, menmen. Tänkte skriva lite vad som hänt iallafall.
Varit sjuk varje dag och i Fredags orkade jag itne mer, det hade blivit sämre från den pigga Torsdagen så mamma åkte hem och så åkte vi till Handens sjukhus. Fick prata och sen ta halsprov och blodprov. Och jag hade något virus i mig. Men skulle käka alvedon o halstabletter och någon annan medicin som man skulle gurgla och sen spotta ut, o fall man sväljer blir halsen bedövad.. så jag har inte vågat ta den, hi hi hi. Men lite friksre iallafall, och nu hoppas ajg att jag kan få gå ut snart :)

Eftersom på lovet blir det;
gävle på tors.
middag med tjejerna
ikea
fixa rummet
plugga
kolla på ngt slott med mor kanske.
dag med syster för att få present
och lite sånt :)
men allra först bli frisk ;)

och nu ska jag läsa igenom några bloggar. men orkar nog inte svara på kommentarerna så gör det ngn annan dag :) pusspuss, ha en superbra söndagskväll! Beck för eran del också kanske? :D


Kommentarer
tirran

vilken dag o tid e middagen :)

2009-02-23 @ 19:23:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0