Godkväll på er.

Jag trivs inte rikttigt här vid datorn..
För det första ingen msn.
För det andra ingen musik.
& För det tredje så funkar inte hörlurarna så jag kan inte ens lyssna på musik utan måste isåfall lyssna högt.
Och darför har jag det så tråkigt..

Haha men nog om det.
Har snart suttit inne i 2 hela veckor, rekord eller? Och jag är inte stolt.. Jaja, jag får vara hemma imorgon också och fixa något kul, och sen Onsdag blir det Gävle om jag inte minns fel(?). Men sen måste jag ut ut ut! Middag med tjejerna en dag, fredag maybe? Och Ikea med mami någon dag. Och så få ordning och reda på rummet med att måla hyllorna och byta plats på dem.

Nä nu ska jag gå tillbaka till tven och hitta något kul. Kramisar.


Kommentarer
Liene

skönt att du ska få komma ut sen:) jag vill också ut fast har varit inne bara i 4 dagar haha.

2009-02-24 @ 20:21:09
URL: http://lienes.blogg.se/
victoria (:

du kanske blir frisk om du får lite frisk luft (: ?

2009-02-24 @ 23:33:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0