2 Februari. Vecka 6


Fryser. Och jag hade sett fram imot middagen .. tills jag fick reda på att det skulle bli fisk. Usch. Jaja, får leva på frukt hela kvällen. Och kanske kan göra en fruktsallad? hi hi.
Har inte orkat plugga. Har ingen lust. Och fick höra att vi har matteprovet på Torsdag.. Öh, vilket prov har vi imorgon då tro? Jag har iallafall inte pluggat då.. Heh.
På Onsdag kommer dom också. Jag vill inte, orkar inte. Jaja.. Jag har inget val.
Ska ta o spreja håret nu med skyddande och käka någon god frukt. Och så måste jag skriva... glömmer alltid bort.


Kommentarer
Aleks

Skolan är SÅ jobbig -.-

2009-02-02 @ 21:55:37
URL: http://cheeraleks.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0