11 Januari. Gråvita bilder ...

duschat. och kollat på "trollkarens hemligheter" en stund. var rätt så tråkigt får jag nog säga. speciellt tricket med en pantflaska som "svävar". åh gud vad det tricket var dåligt, man såg ju dirket hur han gjorde. jag blir irreterad.
har ritat ännumer också faktiskt. en späckhuggare och vithaj. späckhuggaren blev snyggast. jag älskar verkligen svartvita bilder, eller ja, gråvita blir mina då. och imorgon ska ju mamma köpa nytt block, vad jag längtar! där ska det inte bli några slarviga bilder. bara dom jag gillar, annars får det bli utsuddat! för ni skulle sett blocket jag har nu, bara massa kladd, nästan. och nästan samma sak stog hela tiden, hans namn. plus det är slut nu.. av allt kladd och vissa fina bilder. så det passar ju bra att mamma hjälper till med mitt ritandet. hon kom även och sa att jag var otroligt duktig, och att jag har verkligen blicken för det. thihi man blir så glad ..
men nu ska jag fortsätta skriva på min novell i sängen och sen försöka sova. somsagt ny skoldag imorgon. jusste! jag måste packa idrottskläderna. sov gott.


Kommentarer
karolina jonsson

godnatt :)

2009-01-11 @ 23:02:58
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0