15 Januari. Torsdag

tjingelingling.
var lika trött imorsse, och kom precis i tid idag igen.. alltid känner jag att jag kan ta det lugnt men när man kollar på mobilen är den ca 08.01 höh. och man får gå så fort man kan för att komma i tid.
dagen har varit precis som alla andra. mattelektionen satt vi bara utanför klassrummet och inte gjorde någonting, thihi. men varför sitta och jobba när man gjort allting som ska vara klart till vecka 9? verkar lite onödigt enligt mig&dom jag satt med (:
på musiken var det sista lektionen. eftersom vi har halv klass, halva klassen hemkunskap och halva musik. så har vi nästa vecka hemkunskap. men vi fick iallfall sjunga och spela idag. till låten no one. jag och moa sjöng. eller, det var också fyra till, men jag vet inte riktigt om dom sjöng något? jag och moa hördes iallafall hehe. gick också till kuratorn en stund och hade sen ett missat samtal från soc, som inte har ringt upp mig igen, så vi får se fall dem ringer imorgon eller så.


första bilden är från mattelektionen och andra bilden är blomman jag just nu håller på att rita(bilden är tagen från google).
btw, mamma har köpt nytt ritblock till mig nu :D ett ännu större, höhö (;

imorgon är det fredaaaag! gud vad skönt ! :)
nu roppar kristin! :)
vad ska ni hitta på? :) puss


Kommentarer
Rebecca

sv: jo ja praoade på JC och på Malmö Stads Teater! Kul, kul!! händer det ngt spc nu förtiden?? kram sötis!!

2009-01-15 @ 19:36:05
URL: http://rebeccasspegel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0