29 Januari. Torsdag som känns som Fredag.

Tjingelingling. Dagen har bara rullat på som vanligt. På Hemkunskapen fick vi baka bullar , mumsmums, det blev vanilj bullar för mig, Therese&Moa, med massa vaniljsocker, haha. Beroende. Men gott blev det iallafall, dock att vi klagade för vi var tre och fick mindre bullar var medans dom andra fick massor, hihi.
Men nu har jag precis pratat med sjuklingen Jennifer i telefon. I hela 28 minuter, haha ja det brukar bli så länge om inte längre :p Och vi skulle fixa biobiljetter för premiären av I Taket Lyser Stjärnorna imorgon, och hon fick panik när det var någon som hade snott våra platser, men det visade sig var jag, Haha! Men allting löste sig iallafall med bion ..hoppas jag.
Nu ska jag läsa de bloggar jag älskar och sen sätta mig vid tven. Ikväll blir det pasta med skinksås här hemma, och i bloggen får ni dagens outfit. Puss&hej


Kommentarer
Janna

jaadu! suck! haha ;p men den smälter säkert bort snart.. får man hoppas!

Okej, najs ;)

2009-01-29 @ 17:57:31
URL: http://jannamattsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0