7 Januari. Attans, jag har ingen praoplats!

Mamma hade skickat fyra mail till olika hunddagis om praoplats, men det var redan folk som frågat om praktik o sånt. attans! man ska lämna in lappen imorgon, men mamma får ringa och säga att vi inte hittat något. och jag kan verkligen inte tänka mig någonting annat. har funderat på dagiset här i tungelsta, men näe, jag tror det inte är någonting för mig. så ni bloggläsare, har ni kanske någon idé på ett kul ställe? :)

dagen idag har varit hur skön som helst. fått massa fixat och kännt mig duktig och nyttig.
kommer ni ihåg denhär listan jag la in igår? det mesta har iallafall blivit fixat ;)
Vakna tidigt (iaf runt 10), tvätta ansiktet och sätta på mig linserna (som jag hatar att göra precis när jag vaknat, men måste vänja mig, det händer ju ändå nu varje skoldag)
Sen blir det frukost, och vid ett sticker syster till en kompis så då blir jag ensam.
Dansa på dansmattan, som jag inte gjort på verkligen jättelänge.
Duscha
Ansiktsmask
Ladda ner låtar till mor
FIxa lite låtar till min mobil också
Inget glass (sista glasskvällen var idag. iallafall vad jag säger nu.. men kanske inte imorgon, heh.)
Platta håret (för jag, och alla andra, vet att jag kommer vara helt slut på torsdag morgon kl 7)
Bestämma och prova kläder (för skojjs skull och fall jag orkar)
Strumpstädning (gör det för mammas skull, thihi)
Tvätta 3 tröjor förhand
Dricka te
(jag vill börja gilla det, det ser så mysigt ut, hihi. och jag drack faktiskt ikväll - ganska gott :p )

duscha och platta håret får jag göra precis innan läggdags. och jag funderar på att gå på en promenad runt sju i mörkret och kylan.
och dansen på dansmattan var ju kul! först hittade jag inte dvd;n och kände att hela dagen var förstörd.. men efter att ha letat bland brors playstation spel så låg det där :D. dansade från halv tre till 5, och är fortfarande ganska slut av allt hoppande och skuttande, och sjungande, haha. men riktigt bra träning iallafall!

och vet ni vad.. det har inte blivit något godis idag :D haha.. bara massa te te & te :)
glöm inte frågestunden!


Kommentarer
OSCAAAR,

sv: haha, ja =)

2009-01-07 @ 18:08:59
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
OSCAAAR,

sv: haha, ja =)

2009-01-07 @ 18:09:04
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Hanna

Ja, fast man blir väl mer motiverad å d e roligare om man känner igen låtarna å gillar dem?

2009-01-07 @ 18:12:04
URL: http://zubble.blogg.se/
Malin

hoppas det löser sig med praktikplatsen!

2009-01-07 @ 18:31:39
URL: http://selmalin.blogg.se/
Nina

det är toppen med mig :)



kramar

2009-01-07 @ 19:31:11
URL: http://totalflopp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0