8 Januari. Trött och flumm

Heh, ja. varit riktigt glad idag, iallafall vad jag vet. heh. kanske för jag var så trött? vi träffade även vår vikare som nu är min mentor denna termin eftersom min "riktiga" mentor är pappaledig. han verkade trevlig iallafall, det negativa är väl att han inte vet vad jag inte kan och kan, så ja.. menmen, får ge honom en chans, heh.
Den långa skoldagen höll på enda till tio över två. gjorde väl rätt bra ifrån mig på lektionerna för att vara första dagen efter magsjukan & jullovet. Och efter skolan gick jag&mikaela upp till syskonstugan och frågade rektorn om vi fick praoa där (tur var så hade inte mickan heller hittat något prao som jag), han skulle höra av sig till våra mobiler eller till skolan, så vi får hoppas! håll tummarna! hihi. och barnen var så söta, vi lärde känna några också, som sprang till fönstrerna och vinkade för glatta livet, haha. jag och mickan kunde knappt ta oss ut därifrån :)

dagens outfit. hihi ser ni vad jag har på mig.. mitt nitskärp ;D


Kommentarer
Anonym

snygg outfit:)

2009-01-08 @ 20:23:22
URL: http://barajessicah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0