Jag vet vad jag ska göra i helgen!

Äntligen vet jag vad jag kan hitta på i helgen! :D hehe jag som brukar bara sitta hemma o chilla..
Men mamma kom o frågade fall vi skulle köpa gympaskor, lite onödigt tycker jag, men både mamma och min idrottslärare klagar på det. så slår väll till. :) sen måste jag köpa mina älskade tröjor som jag tjatat om thihi. två enkla vanliga långarmade tröjor - vit&svart. På H&M borde det väl finnas? Och så ska jag ta hål i öronen (julklapp). Wiho, jag läntar. Och mublera om rummet, jag har tänk på det och kommit på en lösning nu, kanske.

sängen direkt till vänster när man kommer in, spegeln mittimot brevid fönstret. och garderoben&hyllan på andra sidan av fönstret,
eller
sängen under fönstret. spegeln mittimot på "dörrväggen" och garderoben och hyllan på samma ställe som den över.
eller
sängen till höger om fönstret. spegeln till vänster om fönstret mittimot sängen. och hyllan och garderoben brevid spegeln&på "dörrväggen".


haha ja, jag frågar alltså dem som sett mitt rum, eller så kan ni gissa vad som låter bäst :p jag funderar iallafall på den sista. :)
menmen, måste bara säga att jag nu har fått börja på showjazz dansen :D fakturan kom idag, 1830;- thihi, så det börjar redan på onsdag :D trevligt värre.


Kommentarer
Liene

sv: jag dansar strett och hiphop, bara i skolan, det är helt gratis så:D

2009-01-16 @ 06:31:27
URL: http://lienes.blogg.se/
hanna

Aha, trevliga helgplaner, kul me hål i öronen! :) Jag vet oxå vad jag ska göra i helgen: JOBBA, mer än så kommer inte hinnas med, jaja, ger pengar iaf...

2009-01-16 @ 09:57:45
URL: http://zubble.blogg.se/
LIFE BY Marielle

tack detsammma :D ska tillbaks till skolan och senare ska jag nog träffa min kille. dudå? :)

2009-01-16 @ 13:56:40
URL: http://mariellem.blogg.se/
ERIK

händer i helgen då? :)

2009-01-16 @ 14:53:05
URL: http://eerikandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0