Som gömmer sig för världen.

Hellu sötisar.
Pastan med kycklinggrytan blev smaskens, fast får nog säga att E gör något speciellt med sin. Man blev iallafall proppmätt!
Nu har jag läst era kommentarer, och ska svara på dom snart. Men glöm inte att rösta på veckans blogg HÄR ! :)
Har även plattat håret så jag slipper strässa imorgon. Även fast vi har sovmorgon så vill jag alltid sova bort den viktiga tiden på morgonen. Och allt slutar med att jag får sms av Jennifer "kom det är kallt" eller något liknande, he he. Brände mig även på fingret märkte jag nu..

första bilden på mig&tisse som sitter på ryggen. btw, nu har pappa flyttat på min spegel som ni ser. och andra bilden på dimman ute.


Kommentarer
andrine

Har ju varit i norge :D

Men nu är jag tillbaka ! <3

2009-01-25 @ 19:18:31
URL: http://bbecauseyoureworthit.blogg.se/
Liene

skönt med sovmorgon:)

2009-01-25 @ 20:41:48
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0