18 Juli.

Godmorgon. 09.45 vaknade jag idag av att mamma kom in. Eller nu ljuger jag. Jag vaknade kanske runt åtta av att jag slog i huvudet i fönsterbrädan som var över mig. 09.55 gick jag upp. Första gången på evigheter är jag inte jättesuperhungrig känns det som. Vad ska jag säga, min hals börjar faktiskt bli bättre. Och vad är det för dag, lördag. Imorgon ska jag vara mycket bättre enligt doktorn. Jag har förmodligen inte tbc. Och det ska vi fira. ...På vilket sätt vet jag inte, eftersom jag får inte vara nära någon, och inte ute i solen. Wellwell, hemma framför sytycd reprisen med ett glas vatten och kakor får det bli.

Men hur mår ni idag då? Kanske super och ska precis äta en stor frukost och sedan lägga er ute i solen? Precis så vill jag ha det just nu, även fast vi inte har sol just nu, men värme.

Klicka, 11.  Bloggkoll 


Kommentarer
Marie

tck för frågorna, jag kommer skriva till dig när alla svaren är öppe, kram.

2009-07-18 @ 10:39:50
URL: http://marrwie.blogg.se/
frida

haha jaa fast vi var inte så jätte seriösa ;) trevlig helg!

2009-07-18 @ 11:20:41
URL: http://fws.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0