2 Juli. Jag älskar solen.

Hejsan. Natten blev ett katastof med värme och kliande av alla myggbett på tår, fötter och ben. Men tillslut fick jag lite sömn och vaknade upp av att mamma kom in med telefonen i handen, "Det är Elsa". Min syster alltså, hon undrade om hon fick låna min cykel, haha. Jag låg iallafall kvar en stund trots att E sa att jag sover bort hela sommarlovet. he-he-he.
  Idag har jag inte gjort så mycket, solat i kanske 20minuter tills solen försvann och jag började platta håret. Och nu vill jag sola igen, men det är inte så enkelt när solen har gått i moln och det bara blåser. Wellwell, jag får hoppas på en skön eftermiddag/kväll/natt då jag ska träffa Mikaela som nu är och klipper sig ;-)
& nu kommer solen och jag ska nog göra en latte ;-D


Kommentarer
cecilia

du då är vi två! (:

solen är underbar fan !

2009-07-02 @ 16:36:26
URL: http://ceciliaan.blogg.se/
LIENE

sv: på onsdagar och torsdagar, eller var det tisdagar och onsdagar, hmm. Hoppas du inte missar nästa gång:)

2009-07-03 @ 08:36:40
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0