27&28 Juli. <3

Godmorgon.
Igår skulle jag träffa Aziza och Jennifer, men så blev det Mikaela och Evelyn också. Och senare kom Frida, Danne&Sale. Vi snackade i mun på varandra och sedan käkade vi svull pommes. Efter stack vi till vh där vi även träffade Tony och några fler. Tiden gick fort och sedan kom jag hem runt sex tiden för att äta även fast jag inte var hungrig. Så jag gick väl ut lika fort som jag kom in, haha. Men jag fick vara ensam ett tag eftersom T och hans kompis inte ville vara med mig och de andra som skulle komma, så jag gick och mötte E och sedan träffade vi min syster. Och sedan efter det kom de andra och vi åkte till vh igen. Och efter det tillbaka igen, då jag fick skjuts av galna Max på moppen. Vi lekte vid en lekplats och sedan åkte jag, Max, Frida, Viktor och Adde en sväng med mopparna (jag fick skjuts eftersom min hjälm inte kommit än), och Max skulle göra mig arg genom att sitta och klappa händerna och svänga som en galning så jag trodde vi skulle ramla hihi. Men vi klarade oss och sedan kom Mikaela lite senare och hemma var jag runt 00.00.

Idag ska jag strax träffa E i det tråkiga gråa vädret och hitta på någonting antar jag. Och jag borde fixa mig nu så inte hela dagen går bort så fort som igår ;-) puss

Hej Emil :D Jag vet att du läser min blogg :D hihi. Iallafall ibland ;p


Kommentarer
Anonym

tjenamors! finfin blogg! =)

2009-07-28 @ 16:17:28
URL: http://musicrecord.blogg.se/
F

Hejdär! härlig blogg, kika gärna in i min :)

2009-07-28 @ 17:35:58
URL: http://beibei.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0