29 30 31. Sommarlov

Onsdag: Träffade Mikaela och sedan alla dom andra och var i vh och sedan i jordbro för att doppa fötterna i vattnet och träffa en kompis. Sen på kvällen åkte vi till Rudan för Moas fest som slutade med kaos och jag var hemma vid fyra tiden utan busskort som blivit snott.
Torsdag: Träffade M igen och åkte till vh för att träffa några vilket vi gjorde. Sedan åkte jag hem vid nio och satt och snackade med min syster i 30minuter och sedan tillbaka och åkte hem till Tony och sov där.
Fredag: Eftersom han skulle till jobbet halv sju skjutsade han mig till vh vid sex och sedan fick jag smyga mig in på baksidan egenom min systers dörr eftersom jag inte hade nycklar.
Och idag ska jag åka moppe för nu har reg. nummret kommit.
Puss


Kommentarer
Aziza

frågestund på bloggen :D

2009-07-31 @ 15:36:20
URL: http://mangoapelsin.blogg.se/
LIENE

mycket på gång:)

2009-07-31 @ 17:23:21
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0