Början på den andra dagen i månaden.

Hemma efter runt såhär cirka tre timmars utekväll. Innan mötte jag min syster och var med henne ca en timme och bara hade det allmänt kul med en snigel som supit sig full och sedan klättrat upp för en papperskorg. Och efter det gick jag hem, åt middag, och sedan kollade snabbt under de sista batterierna jag hade kvar på mobilen efter några nummer. Skrev upp några och försökte ringa, gick inte så bra tills jag fick tag på Emil och gick och mötte han plus några andra. Och sedan gick några, och några kom. Påvägen hem mötte jag Hannah, Therese och Jennifer och höll dom sällskap med skratt och hunger. T r e v l i g t.

Imorgon träffar jag Mikaela om hon fortfarande kan det, och om jag fortfarande kan det. Och vi får se vad vi hittar på i värmen ;-) Nu ska jag sova med min lilla tisse som sitter mellan mig och tagentbordet bara för att hon vill kela. Puss


Kommentarer
LINDA [ddisconnected.blogg.se]

Godmorgon :) Allt bra?

2009-07-02 @ 09:19:52
URL: http://ddisconnected.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0