Jag Vet Inte Vad Jag Säger ..

Känner mig så depp. Ingenting och göra. Har pluggat moppe, skrivit lite anteckningar. Har ont i hela kroppen. Tagit en dusch även fast jag inte orkade. Svalt två halstabletter och massa hostmedicin. Bara varit vaken ca 4 timmar idag. Allting är dött. Regnet har precis slagit ner hårt och tven slutat funka. Jag är inte på humör, och orkar inte kolla. Mamma håller på med middagen och jag vill inte veta vad det blir, jag vill inte äta. Ville inte äta igår heller, men några få pommes fick jag i mig och glass med jordgubbar innan jag gick ut. Jag vill ut nu, men får inte tag på någon. Eftersom jag har ingen laddare. Vad ska jag göra imorgon då? Det ska regna dom närmaste dagarna, och vara runt 17 tråkiga grader. Jag har fått sjukt ont i ryggen av all hosta och vågar inte prata nu eftersom jag vet att hostan kommer fram då och jag kan inte andas. Jag orkar ingenting, vill bara försvinna. Gå ut, men inte gå ut, vara ensam, men inte ensam. Jag vet inte hur jag ska förklara allting. Dagen är bara allmän tråkig. Jag vet inte ens vad det är för dag. fredag? lördag? eller kanske söndag? Har inga planer framöver förutom att vi ska betala för en trasig moppe och sedan köpa den. Jag som inte ens kan köra. Nu åker flygplanet över mig, jag vill hoppa i. Åka någonstans. Lägga mig i solen, med ett glas vatten och bada. Inte med någon, utan vara helt ensam. Vad ska jag säga? Nu är det middag, och jag sitter framför datorn och bara skriver en massa konstiga meningar som ingen kommer att läsa. Det är sexton dagar kvar tills jag får pengar, pengar som inte ens kommer räcka till allt jag vill göra. Jag behöver, Nu ska jag räkna, Jag behöver 1100 ... och 350 .. och ca 600 till som jag slösar bort på skit .. Sedan börjar skolan men en ny mentor för tredje gången. Hemrigning och ingen koncentration på lektionerna i min stökiga älskade klass. Några lov som jag kommer njuta över och sedan läxor och prov igen. Gå ut med poängen jag vill, och börja dansa igen, dansen som är allt för mig. Som jag inte gjort på cirka ett halvår nu. Från 10års åldern, till 15 och jag slutade. Jag lärde mig inget och hade annat på gång, och så började jag på ett annat ställe som var för långt bort och för dyrt. Vad pratar jag om egentligen, det jag vill säga är att någongång under i början av detta år, eller slutet av förra året var det bästa som har hänt mig.


Kommentarer
LIENE

hoppas imorgon/idag blir en bättre dag för dig gumman:)

nu är jag iaf tillbaka med bloggen.

2009-07-05 @ 00:08:56
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0