07.20 Godmorgon

Vaknade 06 imorsse. Visste inte vad klockan var eftersom mobilen var död. Gick upp iallafall eftersom fläkten som nu fläcktat på mig i två dygn fick mig att börja frysa. Mår bättre idag, eller jag vet inte riktigt. Otroligt kallt är det iallafall. Men hellre fryser jag innomhus idag än att svettas och inte får i mig någon mat när jag vill ha det. Jaja, fil med flingor har hamnat i min mage och jag vill redan ha lunch. ( :s ?). Men eftersom bror sover så får jag vänta med den högljuda kaffelatte maskinen även om jag är jättesugen.
  Om 7 minuter börjar Chiao Bella, så jag ska nog gå o ta mig en macka eller två.


Kommentarer
LIENE

kul att du gillar min nya design:D



Chiao Bella är bra! går den på TV??? äsch ska kolla själv.

2009-06-30 @ 12:09:04
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0