11 Juni. Det Blev Sol Tillsist.

Dagen har spenderas med Evelyn. Vi var först i Tungelsta och ringde o väckte några killar, eller lättaresagt Simon. Men ingen ville komma ut med oss så vi stack till vh och käkade lunch på grillen, och efter när vi varit otroligt sega i en timme så åkte vi tillbaka till Tungelsta där Emma väntade på oss. Vi var med henne en stund och sedan kom någon Ante, som var någons ex, haha koll jag har. Vi var iallafall med dem en stund till Evelyn skulle hem och en halvtimme efter det gick jag hem. Och på vägen hem blev det allt otroligt varmt, härligthärligt! Fast inte med jeans och tjockiströja..

Ikväll åker lilla Sebbe iväg till Örebro och flyttar dit. Så en massa hejdå kramar får det lov och bli efter middagen ;-) Men somvanligt kan jag inte lägga in någon bild på honom ...


Kommentarer
steph

nu kör jag igång med en frågestund, passa på att fråga någonting! :D kram!

2009-06-11 @ 18:39:56
URL: http://mize.blogg.se/
michaela

sv; ja! det var underbart, jag blev kär i skorna =)

2009-06-11 @ 19:15:22
URL: http://michaelagustavsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0