22 Juni. Måndag

Viktor. Latte. Dusch. Sol. Shorts. Bh. Slappt Linne. Solskydd. C-vitamin. Vatten. NRJ. Varmt. Blodblåsa. Plåster. Ut. In. Ut. Telefonsamtal. Tuggummi.

Och sedan blev jag på jättedåligt humör. Darför lämnade jag V, J & S när de skulle upp på taket. Bättre hemma än att alla kallar mig dryg och dum i huvet. Så nu fick jag i mig lite middag och har ingen aning om vad jag ska göra ikväll. Utekväll och skratta lika mycket som igår vore trevligt. Men ingen lust har jag att ta imot dumma kommentarer även fast jag inte bryr mig. Får väl städa rummet och kanske ringa en person som kanske vill ses. Någon frivillig som vill göra mig glad?


Kommentarer
Camilla - Foto & Design

svar: tack :) mjo dom är lite läskiga :P

2009-06-22 @ 20:02:47
URL: http://camillafamme.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0