23&24. 27 Grader.

Igår: Kollade in farsta trafikskola, och de sa att vi skulle komma tillbaka dagen efter för att få böckera eftersom alla hade tagit slut. Sedan lämnade vi in kameran och den urgulliga killen som hjälpte oss sa att jag skulle få en ny, men det visade sig att dem hade bara en grå kvar, så den fick jag & darför kommer det massor med bilder under dagarna nu ;D Sedan åkte vi och provade moppen, jag är klantig somvanligt, men det kanske blir den iallafall.
Idag: Vaknade 07.00 av att ha sovit sex timmar. Gick upp och fixade mig och sedan skulle vi kolla på lägenheten i Örebro. Men när vi är påväg så har hon glömt nyckeln och vi kommer inte in :) Men det var urgulligt ställe, dock för långt in i skogen så vi vill ändå inte flytta dit. Sedan åkte vi förbi farsta igen och böckerna hade inte kommit, men lösenord och andvändarnamn fick jag till att plugga på teoriprovet på datorn, vilket nu inte funkar, och sedan ska dom skicka hem böckerna till oss. ;-)

Orkar inte skriva längre, värmen tar död på mig. Bilder kommer senare eller imorgon. Puss


Kommentarer
Freja

sv: hihi tack!



okej :D

2009-06-24 @ 21:58:22
URL: http://tuffsomtaget.blogg.se/
cina

härligt! en blogg utan bilder är ingen blogg;) jag gillar din header, den är jättefin!

2009-06-24 @ 23:33:29
URL: http://karatangentbord.blogg.se/
Anonym

sv. det tkr ja :) fast ja älskar lakrits överhuvudtaget:)

2009-06-24 @ 23:49:55
URL: http://deity.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0