28 Juni. Jag Får Inte Sola !!

Jag är så sjuk. Det är synd om mig. Kan inte prata, min hals säger bara host. Kan inte andas, min näsa nyser bara. Kan inte sola, jag har feber ! Vad sjutton ska jag göra dom närmaste dagarna då? Sitta inne, klaga över värmen, ligga i sängen, sova hur länge som helst, inte äta något, utan bara dricka vatten och alvedon. Och plugga till moppe körkortet. Åh vad jag verkligen Ogillar dethär. Men jag visste, allra från början, att jag skulle bli sjuk på sommarlovet, det blir jag alltid. Men hur mår ni då?


Kommentarer
LIENE

usch vad jobbigt. Men bättre nu än senare i sommar kanske.

krya på dig!

2009-06-28 @ 21:00:46
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0