3 Juni. Dålig bloggning.

Förlåt för dålig bloggning. Inte haft lust eller tid. Varit film i skolan och lämnat in alla böcker, suttit och spelat tecknet på mattelektionerna, och efter skolan åkt till handen och letat efter sommarjobb + gjort annat bus. Och efter det käkat middag och sedan gått ut igen med coola gänget, haha.
Men iallafall har jag precis varit o köpt 144 läskburkar till öppet hus som är imorgon, 720 ;- blev det typ, shit pommes frites. Men iallafall gjorde jag det och senare måste jag baka, eller så gör jag det imorgon hihi.
Men dålig bloggning blir det, kanske skriver igen i helgen när de blir jag och mina två syskon hemma (typ). Hoppas ni har det super iallafall. Bara sex dagar kvar tills sommarlovet för min del :D Hur långt är det för er till härligheten? ;)

Jusste, min mobil är nu inlämnad på lagning eftersom halva skärmen var svartrandig och två knappar funkade inte + skärmen blev helsvart varje halvtimme ca. Tråkigt värre eftersom ingen kan få tag på mig, utan att bara ringa hem isf. Och varje gång letar jag i fickorna och tror jag tappat bort den. Men, jag hoppas mamma kommer hem med en låne-mobil ikväll så jag har någonting iallafall :)

Nu roppar katten Tisse! Pusspuss


Kommentarer
LIENE

tråkigt med mobilen, men går det att laga så är det huvudsaken:)

för mig är det imorgon och nästa vecka kvar på skolan. Men det går snabbt undan eftersom vi ändå inte har några riktiga lektioner mer förutom på tisdag vissa.

2009-06-03 @ 21:10:02
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0