9 Juni 2009 - SOMMARLOOOOOOV !

Hellu alla, eller lättaresagt några läsare. Dagen började med att jag gjorde kaffelatte till både syster&mig och gick in med den till henne som frukost på sängen. Ett glatt leende och sedan fick jag fixa mig. Skolan började kvart över tolv då vi fikade bullar, saft och annat och sedan gick vi upp till kyrkan. Jag fick gå in med den stora tunga flaggan tillsammans med Evelyn och sedan hålla den framme i kyrkan några låtar. Blandannat sjöng sötis Moa otroligt fint en låt. Efter runt halv 2 tiden blev det betygs utdelning eller vad man ska säga. Två IGn i SO & NO, ett VG i bild, och resten G. Rätt nöjd ändå :) Efter blev det kramkalas och sedan hem en stund. Och efter det runt tre tiden var jag ute hela tiden tills nu, 23.39. Pizzabröd på vaskos tillsammans med Evelyn, cigg, åktur hem till Jerry med hans moppe för att tanka, tillbaka och flumma, gården för att chilla vid datorn och tven + godis som nattvandrare (föräldrar till barn i skolan som går runt för att kolla läget, och extra många ikväll, ca 30st för att vara exakt) delade ut, och sedan en åktur med Jerry lite mer och nyss skjuts hem av Micke. Riktigt härlig start på lovet :D Hur har eran dag varit för er som fått första dagen på lovet? ;-)

Imorgon är jag förmodligen med Evelyn hela dagen, + många andra vi särkert kommer träffa. Härligthärligt. Hoppas på fint väder vilket det inte kommer bli, men som idag vore inte fel ;-)

Jusste, om ni minns att jag skulle få besked imorgon om jag kommer få köpa min mammas jobbarkompis barns moppe så blir det inte så. Pappan i familjen kommer hem på nästa tisdag istället. Så en hel vecka måste man nu vänta, suck suck och åter suck. Men påtal om moppe, så krockade mina kära vänner Emil och Markus idag med varandra, slutade rätt bra kan man ändå säga. Skrapsår på armar på Emil och Markus lite mer sår på benen. Menmen, inget allvarligt som tur var.<3


Kommentarer
Beatrice [foto, vardag & kläder]

varsågod! :)

nej fredag :)

dud å?

2009-06-09 @ 23:53:53
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Beatrice [foto, vardag & kläder]

såg det nu :)

2009-06-09 @ 23:59:23
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Linnéa Haver [fotoblogg]

Nej, NRJ är på torsdag. Klart du ska gå!

2009-06-10 @ 00:14:43
URL: http://linneahaver.blogg.se/
Linnéa Haver [fotoblogg]

Ja, det är aldrig fel! Men nu jag som fortfarande har en ynka skoldag kvar innan sommalovet måste slafa nu. Vi hörs. Puss och kram!

2009-06-10 @ 00:17:41
URL: http://linneahaver.blogg.se/
Michelle [My life, my story, my words]

svar; tack så mycket :D

2009-06-10 @ 08:32:26
URL: http://miiichellejohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0