Alla Som Vill, Ta En Stund Och Fundera.



Nu tappar jag inga ord som jag gjorde förut, då kunde det låta tex såhär "har du det" , när jag velat säga "varför har du det". Värmen tar fortfarande död på mig, men vill inte anstänga mig för att hoppa in i duschen för att bli ren&kall. Idag har jag bara sett på film, och sovit. Ätit en massa eftersom igår blev det bara middag och kaffelatte. Så idag har det blivit två frukostar och middagar, och en stor lunch. Pluggat har jag inte orkat gjort, fast 7frågor som jag inte klarar kan jag nog fixa imorgon om jag övar på vägmärkerna ikväll. Och påtal om moppe har mor skickat 4 mail till olika personer så jag hoppas att vi kan åka och kolla på någon imorgon under dagen så jag slipper sitta inne för fjärde dagen i rad.

Nu; Paris Hilton's my new BBF.
Sen; Vila/Plugga
Senare; So You Think You Can Dance.

Bloggkoll 


Kommentarer
LIENE

sv: ja dåna måndagar får man aldrig när man har skola=)

Tycker det själv med:D



Hade samma situtation här om dagen att värmen tog död på mig men orkade inte duscha, det tar ju så mycket energi så jag fattar inte!!!

2009-06-30 @ 20:12:53
URL: http://lienes.blogg.se/
Malin

Bara bra varm och solig! tack vattnet har varit varmt och skönt,hihi kul att bada =) <3

2009-06-30 @ 20:33:32
URL: http://malinlandberg.blogg.se/
LIENE

sv: hehe ja det var ganska bra dag, men usch så svettig man var från kl. 13 till sen kväll.

okej, den kanalen har jag inte ens:P

2009-07-01 @ 12:14:26
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0