Godmorgon, Jag Sover Som Pippi.

Jag kan prata lite mer idag. Och andas lite mer. Men jag får inte ut min hosta och låter som en gammal hes ko. Det är otroligt varmt överallt och jag har panik nästan hela tiden eftersom jag inte vet vad jag ska ta mig till. Natten igår försökte jag sova, men kunde inte och tog en macka. Efter det låg jag med fötterna på kudden och huvet på täcket som låg i slutet av sängen och läste. Orkade några sidor och sedan blev det varmt igen. Sov med bara lakanet över mig, men tydligen vaknade jag upp för sista och cirka 10onde gången över att jag började hosta och hade täcket över mig och lakanet på golvet.
Morgonen har iallafall blivit Camp Rock filmen som kom på tv, Kaffelatte och två Alvedon. Bättre kan det ju inte bli.
  Nu hade jag tänkt och rita lite, och efter det plugga moppe. Vad ska ni göra idag? <3


Kommentarer
FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej, vad kul! :D

Jag har solat och jobbat i helgen :)



Rösta gärna på mig här: http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.10272656 (A)

Jag är nr 7. Det hade varit jätte snällt! :D

2009-06-29 @ 15:56:46
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
LIENE

Låter inte alltför kul du, men om det är så värst nu kan det bara bli bättre=)

idag har jag solat lite och sjungit, har inte hunnit med så mycket mer så slö som jag är.

2009-06-29 @ 17:43:59
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0