Och Såhär Vart Kvällen Den 11 Juni.

Jag trallade ut efter middagen runt halv sju och mötte Ante, Max, Sonny och Sebbe. Och efter det en stund träffade vi på Viktor, Marcus, Takiz och några fler. Tills jag, Max, Sonny och Victoria gick till konsum för att svulla, och sedan kom de andra igen. Lite senare under dagen kom några andra killar, en aning packade, och det blev spya och lite annat galet för dem. Kvällen slutade iallafall bra med lite fejkande och ljugande. Och såklart var Jerry snäll som sjutsade hem mig vid halv 12 tiden. Att han klarar att åka hem utan jacka i dethär vädret alltså! :o
Men iallafall sitter jag o lyssnar nu på när Tisse leker med någonting hon hittat på golvet. Fast nu får det bli lite bloggningkoll och sedan sängen, eftersom jag inte fick sova ut imorsse. Haha..

Sebbe åkte idag också, vi kommer sakna dig, eller iallafall jag haha :D Men vem vet, jag kanske träffar på honom i Örebro senare ;-)

Update: Jag har sjukt ont i magen och har haft det halva kvällen. Jag vill sova men göra på datorn. Jag orkar inte borsta tänderna och inte ta av mig sminket. Och jag vill ha choklad även fast jag redan ätit det. Och det värsta av allt, jag har supertajta jeans på mig som man måste bråka med för att få av sig dem. :( :( :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0